torsdag 26 februari 2015

Dygn 1

De som följt mina valpbloggar tidigare vet att jag sätter ofta in alldeles för många bilder.
Men jag kan ju inte välja =)
Vi har bestämt arbetsnamn på valparna
Svart hane med ljusblått band det är Berrra 
Svart med tan hane är Steve
Röd han Fridolf
Röd tik aprikos band Hilda
Brun tik Saga
Svart hane lila band Klas

Natten har varit lugn jag har sovit så gott till ljudet av diande valpar.
Finns nog inget mer rogivande.

Klas

Alla valpar har ökat i vikt, Mimmie har gott om mat och lämnar inte lådan om hon måste.
Men kom jag på , nu ljög jag allt lite för minns att jag vaknade inatt att Mimmie kom och kröp upp till mig i sängen och ville mysa lite.
En liten liten stund sen var det en valp som pep och snabbare än blixten var hon tillbaka.
Hon är så go våran Mimmie <3

 Ni ser maten på sängkanten.

Älskar sådana här bilder.
Berra på denna.


Fridolf är hungrig

Inget undgår mamma Mimmies vakande öga.
Alla blir ordentligt tvättade flera gånger om dagen.

Saga!

Bilden blev suddig men lilla Hilda var så söt när hon låg och kliade sig med tungan ute.


 Mat!

Näste man till tvättning,

Som ni ser vi har det rätt bra!!!

Vi lovar att höra av oss till er snart!!!

3 kommentarer:

  1. Bara så himla mysigt <3
    Carina H Blix!!

    SvaraRadera
  2. Så fina...redan fått en favorit ;)

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder 😊❤️

    Anna, Felicia och Victor från Skurup

    SvaraRadera