söndag 3 maj 2015

Halkar efter

Det har varit så fint väder så istället för att sitta vid datorn
har vi njutit av det fina vädret utomhus.

Tias undrar vad det är för dumheter mamsen hittar på!

Jag tränar för att bli en champinjon som mamma.
Visst ja champion heter det.

Sen flygtränar jag.
Skam den som ger sig.

De har så kul ihop.

Men ju mer de växer ju mer ser man olikheterna.

Tias är den stora morsgrisen. Vill vara där jag är. Älskar vara nära nära och låter MASSOR när han inte får följa med ÖVERALLT. 
När de vaknar sådär en kvart över fem ja då hörs det.
Efter att de fått mat och blivit "utsläppta" då sover jag vidare på bäddsoffan och då  vill Tias gärna vara med.
Simba är busigare och älskar Mio. De två är ett radarpar. Men samtidigt vågar han inte allt han vill.
Han tycker det är fruktansvärt orättvist att Tias vågar ta trappsteget ner i valprummet och inte han...ibland. Då låter han vill jag lova.
Han söker sig mer till Uffe.
De har delat upp oss mellan sig.
Men oavsett båda älskar att få vara i famnen och oftast slutar det med att de somnar.
Fina fina hundar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar