fredag 8 maj 2015

Veterinär och flytt

Vi tar det i turordning.
Tias ska ju flytta på måndag till Norge så idag var det till att
åka till veterinären för att bli avmaskad.

Tias tog ju detta coolt vad annars.
Lille prinsen .

Sen när vi kom hem var det dags att göra oss redo för Simbas flytt.
Mio och Simba tar ett ordentligt farväl.

Tror Mio kommer sakna sin kompis mycket. 
De två är ju halvsyskon och så otroligt lika i temperament.

i babymatte Gunilla knä låg vi och mös.

Även om vi är halvsyskon kan vi väl få ge varandra en stänkare?


Sen vill jag ha Simba.
Ge han lite visdomsord inför flytten.
Går iof rätt snabbt ;) 
Vi ses snart igen !

Sen såklart var man ju tvungen att passa på att leka järnet
med brossan.

Morsan och Mio

En morsa med valpa sinnet i behåll=)

Var ju så fint väder så vi gick ut och babymatte Gunilla ville ju såklart
ge sina visdomsord också.

Sen kom då Simbas nya familj.
Han kände sig hemma direkt.

Matte Felica och Simba.

 Mimmie tog sig an husse Viktor istället.
Alltså jag kan gärna följa med dig om du vill?

Husse Jörgen.
Ser rätt nöjd ut!


Får jag också plats?
Du kan ju inte lämna mig här !!

Blir så glad när jag ser hur trygg och säker Simba är.
Tror han kom ihåg doften efter besöken.
Han tydde sig direkt  till Felicia 
och övriga.


 Hela familjen samlad!
Anna,Jörgen, Viktor ,Felicia och Simba

 (Solen bländade Viktor)

 Vi önskar er ALL lycka med honom!

 Äntligen!
En sista bild tillsammans.

Värsta fina presenten fick jag utav Felicia.
Hon har ritat av Simba när han är ca 4 veckor 
tillsammans med Mimmie och Moray.
Älskar den!!!
Tusen tack!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar