söndag 10 maj 2015

Badardagen

Imorgon är det Tias tur att flytta och såklart måste han ju också bli alldeles extra fin då.

Snygga till tasshåret.
Se så fint han sitter!
 Raka öronen var väl inte världskul precis men det skulle bli VÄRRE!

Fy bubblan!!!! Jag blir BLÖT!!!
Tias gillade INTE duschen.

Ta mig härifrån!!

Snälla!!!

Men babymatte är en envis jäkel och babyhusse tar ju bara kort så det var tillslut bara att gilla läget.


Babymattes famn är MYCKET bättre!

Sen fick ja cockerryck!


Fattar ni väl jag måste ju skaka av mig det blöta!!

Men sen såg jag en lika vacker kille som mig själv.
Kan ni tänka han var också blöt precis som jag.
Stackars kille vad vi får utstå=)
Sen kom det bästa av allt!!

 Babymatte plockade fram något som blåste varma vindar.
Så skönt det var!!!

Imorgon ses vi!!!
Kör försiktigt!

 Vilken skillnad det blev sen Simba flyttat.
Han var ju Mio polare nummer 1.
När det bara blev Tias kvar så då blev det minsann fart i honom också.
Det sägs ju alltid att tre är en för mycket och ibland tror jag det stämmer.
Jag har sen Simba flyttat åter börjat sova i valprummet.
Valphagen är ett minne blott och jag ,Mio,Mimmie,Fidelie och Tias sover där.
Funkar så bra. 
Har lagt en tidning på golvet och den kissar Tias på om jag inte vaknar.
Vi har det så mysigt och jag njuter så mycket jag kan av extra tiden med guldklimpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar