fredag 17 april 2015

jobb

Alltså igår blev det så mycket jobbande att varken vi eller babymatte orkade blogga.
Babymattes jobb var ett helroligt ställe.
Alltså där fanns hur många som helst som tyckte vi var absolut sötast i världen.

Babymatte var lite fräck tyckte vi.
Sa att vi skulle springa av oss i hagen först för det kunde hända en "olycka" när vi precis åkt bil och åkt i buren. Vilket faktiskt var superkul.
Men olycka???
Tss är väl helt naturligt.

Sen vet ni vad?
Vi har nog aldrig varit i så många fina famnar och knän.

Ni må tro vi tyckte det var mysigt.

Undrar vem som har det mysigast?


Vissa hade väntat länge på att vi skulle komma.

Inte en endaste blev besviken.


 Sen fanns det några som inte kunde komma ut men då gjorde vi minsann hembesök.
Saga hälsade på Saga minsann.
Men då tog matte inga foton.
När matte kom till jobbet idag så pratade alla om vilka fina valpar som hälsat på.
Bär vi kom hem hade det kommit post!!
Till Mandel minsann.
Hm vad kan detta vara?

Ett långt brev från storasyster Zmilla och husse och matte.

WOW de vet redan  vad jag gillar.
Fick värsta leksaken ju!
 Och snyggaste halsbandet!

 Alla mina syskon och Mio blev värsta avundsjuka alltså.
När jag glad i hågen skull visa upp min fina mjukis
tyckte alla det var ORÄTTVIST!
Man måste faktiskt dela med sig och leka tillsammans.

Alltså jag vet ju inte om jag tyckte det.
Var ju faktiskt MIN 
och den luktade så gott!

Men vi hade faktiskt rätt kul allihop!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar