tisdag 10 mars 2015

2 veckor

 Vissa tycker det här är otroligt jobbigt=)

Till salu
Vikt 820 g

Tingad
 vikt 1001g
 Tingad
vikt 763 g 
Tingad
vikt 788 g
Tingad
vikt 937 g
Till salu
vikt 984 g
Ni ser de växer så det knakar och alla har öppnat ögonen.
Idag har all fått klorna klippta om jag inte räknat alldeles tokigt så klippte jag 108 klor.
Men fortfarande består livet mest av att äta och sova.
Mimmie håller sig fortfarande inte långt från lådan.
Promenader eller längre stunder ute är är inte att tänka på än.
Snabbt ut sen in .
 Mimmie bestämmer det helt i sin egen takt.


 Jag tycker den här bubblan jag och Mimmie delar med hennes valpar är ljuvlig.
En tid då man är så otroligt nära varandra på alla sätt.
Förtroendet och tilliten Mimmie har till mig.
Så svårt att beskriva men det blir så speciella band.
Kan fortfarande känna med dotterns hund Lowa som hade valpar för något år sedan.
 Att vi två har något speciellt och tror faktiskt hon känner samma.
Att ha förmånen att få följa en valpkull är magiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar