tisdag 17 mars 2015

3 veckor


Till Salu


vikt 1033 g


Vikt 1169 g

vikt 909 g
Fridolf tyckte det var mycket mysigare att mysa med babyhusse än att bli fotograferad



Vikt 989 g

vikt1123g

Till salu

vikt 1101 g

Vi har numera en rymmarliga! Tar sig över kanten till valplådan 
Vaknade i natt av ett pipande och en Mimmie som gjorde tappra försök att väcka mig
Jag mycket yrvaken tyckte hon kunde gå och ge sina valpar mat i stället för att hålla på med mig.
Tills jag vaknade till ordentligt och förstod varför.
Så nu är lådan säkrad och mycket snart kommer den att bytas mot den andra hagen.
Men eftersom de precis börjat utforska valplådan vill jag inte byta mot för stort för snabb.
När vi tog kort var det någon som så gärna också ville vara med.
Caspian stod och var så avundsjuk.
Här ser ni en bild på Mimmies lilla "balkong"
som går ut i vårt kombinerade kök/allrum.
Centralt valprum med andra ord och valparna får från början ta del av alla de ljud som finns i ett hem.
Tex dammsugare,radio,tv , ja ni vet själva.

1 kommentar:

  1. Finns inga valpar som har det bättre än his dig tror jag...så glad att jag fått köpa tre underbara coolacoxare från just din kennel.
    Till er nya valpköpare kan jag bara säga en sak GRATTIS ni har hittat bästa kenneln!!!

    SvaraRadera