torsdag 12 mars 2015

Det börjar

Röra på sig lite mer .
Två nätter har de haft busparty men dagtid ja då sover de mest.
Tog en film sent i går kväll så ser ni själva.


Sen filmade jag dem idag. Lite lugnare och tystare
Ser ni att de gör små lekinviter?
Lovar de blir både roligare och sötare för var dag.
När de väl öppnat ögonen så blir de så små personligheter på ett helt annat vis.
De börjar ju även höra mer och mer.
Jag har ju berättat om Mimmies och min lilla valpbubbla.
Ett litet exempel på att vi delar allt ...... på gott och ...
Vaknade inatt av att Mimmie var kelsjuk och började buffa på mig mot munnen.
Lite yrvaken tittar jag upp.
Då vill hon bjuda mig på ben. Ett härligt intuggat ben som hon försöker få mig att tugga på tillsammans med henne. 
Nja erkänner inte speciellt frestad men är väl tanken som räknas.

Hilda och Fridolf sover sött ihop.
Steve,Berra och Hilda

Nyfiken liten Saga provar om benen bär.



 Sötnos!
Trötta Fridolf

Nyvaken Steve

Charmören Klas

Även Berra testar stadigheten

Tröttsamt bäst o lägga sig igen

och här kommer mjölkbaren!!

mammas mat smakar äst

finns inget sötare än cockerrumpor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar