måndag 2 mars 2015

Bra

Allt är bara bra med de små.
Växer så det knakar.
På Hilma och Fridolf har det redan börjat glimta till i ögonen.
Dröjer nog inte länge innan de öppnat dem riktigt.


Är så skönt när det råder sådan fullständigt lugn och harmoni.
Mimmie är ju en sådan exemplarisk mamma och jag vill inte vara och böka runt för mycket bland de små. Utan får nöja mig med att vara åskådare. 





 Som ni vet älskar jag ju denna typen av bilder.
Som jag skrev åskådare med kameran i hand.
Mimmie och jag vi har vår lilla bubbla inne i valprummet.
Där är det hon och jag.
Men nu vill hon faktiskt ha dörren öppen in dit.
Vi har ju byggt en liten "balkong" utanför med filt över, så övriga hundar kan inte komma in men märker att hon trots att hon inte vill lämna rummet vill vara med lite ändå.
Går ut och kikar över kanten ibland.

Lilla Hilda tar köksvägen in till maten.

Ger sig inte. Hon har vilja redan den lilla damen.

Imorgon ska vi ta veckobilder och avslöja stamtavlenamnen.
Nu blev ni allt nyfikna ;)

Men nu ska jag ha dagens höjdpunkt!
Väga dem!
Då kan jag passa på att mysa lite med varje!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar