måndag 16 mars 2015

Bus

På bara två dagar har det hänt så mycket.
De har gått från att sova och äta till att busa,leka och låta också.
När jag kommer in och kallar på dem kommer de alla "springade" mot mig.
Kommer Mimmie ser det ut så här:
 Börjar bli trångt under henne.


Idag smet Mio in till de små när Mimmie var där.
Inte uppskattad. Mimmie morrade ljudligt "STICK" något Mio inte bryr sig ett skvatt om.
Mimmie skulle aldrig få för sig att vara strängare men det är matte.
Mio åkte ut fortare än hon hann blinka.
Däremot så står nu grinden öppen in och Mimmie känner sig trygg med det.
Hon tycker det är helt ok att övriga hundar står i dörren och tittar in men sen är det stopp.
Som jag sagt tror jag 100 gånger så är det Mimmie som bestämmer.
Men jag märker att Mimmie tycker det är skönt med lite pauser från valprummet.
Tycker det är skönt att kunna gå ut och in som hon vill.
Såklart har jag ju tagit för många foton och filmer .....igen 
men
vet att det tycker inte ni=)
Närbild på Steve. Så vacker i sitt tan.


 Gott och sova tillsammans.


Fridolf inte riktigt trött än.


 Älskar Berras sovstil.

Som sagt Fridolf inte riktigt trött om jag biter Berra i foten vill han kanske leka?

Sen hände det grejor.
Det blev tillökning i lådan.

Det var spännande för alla utom Saga som sött sov vidare.

Men titta på mig då är inte jag söt?

Saga ,Saga vakna!!

Kom igen då VAKNA!

TRÅKIG!!
Kan man inte gå runt då går man över!

Men hallå vad håller min tokiga bror på med??



2 kommentarer:

  1. Som vanligt ljuvliga valpbilder!❤️ Funkar tyvärr inte att se på filmerna, står att de är privata...
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. For en herlig gjeng og så mye som har skjedd på bare få dager :-) Takk for at dere deler så mange fine valpestunder med oss som sitter og venter!

    SvaraRadera